diumenge, 8 de novembre del 2009

tempus fugit


Serà que em faig gran quan me n'adono de
... que anar a un concert, i veure que la mitjana d'edat és d'uns deu anys menys que una mateixa, no em motivi gens ni mica (i mira que m'agrada anar a segons quins concerts9...
... que em ve més de gust un sopar tranquilet i amb bona companyia, que tancar-me en una discoteca (de fet no m'han agradat mai massa)...
... que mentre algú es preocupa per no poder sortir un dissabte, a mi em preocupa molt més arribar a final de més sense fer masses mal·labarismes...
... que mentres alguns només pensen en sortir i liar-la, jo miro i remiro ofertes de pis, tot sabent que a hores d'ara no me'n puc pas anar...
... que hi ha companyes que anaven amb mi, i ja tenen la seva vida de parella muntada, algunes fins i tot amb familia inclosa, i em fan certa enveja...
... que les estones de conversa no tenen preu...
... que volem coses diferents, i que el nostre ritme també és diferent...
... que

6 comentaris:

Striper ha dit...

Aixo vol dir que madures no pas que et fas gran.

Joana ha dit...

Tal com dius l'Striper, ara ho veus d'una altre manera, madures.
Pensa que encara tens moltes etapes per fer...
Petonet

rits ha dit...

Les prioritats i les preferències van canviant.
Que et vingui de gust més un sopar tranquil que sortir de festa, potser si que pot semblar que és perquè et fas gran, xò tb perquè ja ho has viscut i ja no et cal. Vols fer coses diferents.
A tots ens va passant.

Anònim ha dit...

Com als videojocs, passes de pantalla i puges de nivell!!!

No t'en preocupis massa, nosaltres als 30, ens sembla que estem igual que als 20, però quan rasques una mica, veus que no,... que algunes conquestes hem fet!

Xitus ha dit...

Sí, exacte...Jo tpoc he estat mai de discos. Ens tornem més reflexius...

Garbí24 ha dit...

Es com anar passant versions de sofware, es normal, re iniciar i tornem-hi, jo ja vaig per la versió 4.6 i tot funciona correctament, tot i que ha perdut velocitat.