dimecres, 12 de desembre del 2007

Quants cops l'hauré cantat?

Perque m'agrada des de fa molts anys, i perque em porta mil i un records, alguns de bons i d'altres no tant dolços, perque em recorda a la Carol.

En la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.
Com et puc estimar?
si de mi estàs tant lluny;
servil i acabat
boig per tu.
Sé molt bé que des d´aquest bar
jo no puc arribar a on ets tu
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu
Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.
Em quedaré atrapat
ebri d´aquesta nit
servil i acabat
boig per tu.
Sé molt bé que des d´aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu,
servil i acabat boig per tu.
Sé molt bé que des d´aquest bar
jo no puc arribar on ets tu
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu,
servil i acabat boig per tu.