dijous, 7 de gener del 2010

Ironies de la Vida


Esperances malgastades
Buscant oportunitats
I quan trobes la fortuna
El teu temps ja s´ha acabat

Ironies de la vida
Quasi sempre és massa tard

Soledat amiga meva
Sempre véns al meu costat
Els amics que t´estimen
Mai et deixen sol
I vénen quan més falta et fan

Enyorances raonables
Del camí qe ja hem passat
I quan creus que ja arribes
Has de tornar a començar

Ironies de la vida
Sempre sempre és massa tard

Soledat amiga meva
Sempre véns al meu costat
Els amics que t´estimen
Mai et deixen sol
I vénen quan més falta et fan

(Pep Sala)

4 comentaris:

Marià ha dit...

Si, quasi sempre és massa tard quan perdem alguna cosa. Però no és tard, quan has tingut als amics al teu costat, els has tingut a l'hora.
Amunt xiqueta!

Striper ha dit...

Perdre algu sempre fa mal pero es la fi del mon i cal aixecar-se t'animas si ?

Garbí24 ha dit...

Després de tot....creus que es mareix tant de recordament teu?
Pasa pàgina......amiga, segur que algú espera la teva arribada

assumpta ha dit...

Comencem un nou any, aprofita per tirar el vell calendari que ja no et farà servei i omple les pàgines d'aquest nou.
Em sap greu veure't així perquè tu mateixa et fas més mal.
No és fàcil, ho sé, però poquet a poquet aconseguiràs posar "el rellotge a l'hora".
Ànims, guapa!