dimecres, 4 de novembre del 2009

Kitus.


El fet desafortunat de que vagis enguixat, i la loteria que aquest matí no tingués classe, ni feina i si unes quantes hores lliures (cosa realment extranya), ha permès que ens passem bona part del matí xerrant ,amb unes tasses de cafè al davant.
Francament m'encanten aquestes estones robades a la rutina de cada dia.
Ja sé que potser no ens veiem tant com abans, però sempre has estat, ets i seràs una de les persones més important en la meva vida.
A vegades ens entenem amb una simple mirada, saps quan me'n passa alguna, només mirant-me a la cara, i jo sé quan en portes alguna de cap, només mirar-te als ulls, ahir ho pensava, més de mitja vida plegats, mira que n'hem passat de coses eh???
No puc evitar somriure, cada vegada que em dius: xica, quina una n'has fet ja??
Després diran que una noia i un noi no poden ser només amics, doncs jo afirmo que això és mentida!!!!
Sempre has estat el millor amic i no et canvio per ningú!!!
Au, a recuperar-te aviat, que hem de seguir compartint mil i una coses.
Un petonàs coixet!!!! (vols dir que aguantaràs gaire així de quiet???)
Petons i magarrufes a la Pepa i el LLuc, continuo pensant que tinc els nebots més guapos del món.

8 comentaris:

òscar ha dit...

l'amistat, la bona, no entèn de sexes. i més si s'amaneix en companyia d'un bon cafè.

Striper ha dit...

La amistat enten de leaalñtats , no de sexes.

Les Coses són com Som ha dit...

és un pal anar enguixat o envenat, en fi, amb crosses!! Però que no deixi d'emergir aquesta il·lusió quan us veieu!!
L'amistat hi entén de sexes? des de quan? no és pas veritat!!!

Petons

Sergi ha dit...

Ja m'ho semblava que havia de ser el teu germà... encara que potser ho deies en sentit figurat, però mentre anava llegint pensava que devies parlar d'algun germà o germana. Per molt que diguin, això de que un noi i una noia poden ser només amics... és clar que poden, i sort en tinc jo d'algunes amigues que tinc, però suposo que és pràcticament impossible que alguna vegada no ens plantegem res més, encara que no ho fem.

Andrea. ha dit...

Òscar, tens tota la raó en el que dius. I de cafeters ho som una estona llarga!!!!

Striper, doncs sí, i ell m'ha demostrat mil i una vegades que és d'allò més lleial (suposo que volies escriure això.

Instints; sí que és un pal, que s'accentua quan no ets precisament d'aquells que es passen la tarda al sofà. Per part meva no vull canviar mai aquesta il·lusió de veure'ns.

Xexu, el meu germà???? No ho és pas. És el meu millor amic.
Si ho dius per ho dels nebots, és que de ben petits, la gran no sabia dir el meu nom, i llavors jo era la "tieta Lea", això si que no me'ls toquin!!!!
Des dels 13 anys que anem plegats amunt i avall, i pensant-ho bé, sap milers de coses ell, que no pas mon germà de debò.

Joana ha dit...

Ja ho crec que poden ser amics i tant!
Jo també ho he defensat sempre.

Jordi ha dit...

L'amistat sincera és el millor regal d'aquesta vida! Ara, es poden comptar amb els dits de la mà.

rits ha dit...

doncs a continuar gaudint de la vostra amistat!!!!