dijous, 6 d’agost del 2009

Vacances, si home i què més!!!!


No se suposa que estic de vacances???
Què hauria d'estar lluny de la feina i de tots els maldecaps que comporta? I mira que m'agrada la feina...
No se suposa que son els meus trenta dies que em toquen per llei????
No se suposa que hauria d'estar veient-les passar estirada en una gandula, oblidant-me de tot i de tots?
No se suposa que hauria d'estar relaxada i fent només allò que em vingui de gust?
Doncs es veu que tot això és molt suposar...
Fa dies que el meu mòbil bull literalment amb les trucades del meu cap, reunió va, reunió ve, i jo carregada de paperassa per revisar i acabar... En començo a estar una mica tipa del concurs aquest!!!
Voleu dir que funcionarà si a la propera trucada li he dit que sóc a la Patagònia, com a mínim!!!!

8 comentaris:

Garbí24 ha dit...

La avantatja dels mòbils es que tenen un botonet màgic , que et fan desaparèixer del mapa , el problema es que no calmen la mala llet del jefe.........
Com sempre s'ha de triar........

Andrea. ha dit...

Això del botonet màgic ja ho he provat... però després em trobo amb la bústia de veu, o que em busca per mail...
vaja, que per sort, ja s'acaba, sino pararé boja!!!!

merci per passar-te per aquí garbi (si et dic que em recorda aquest nom...)

Deric ha dit...

jo crec que li hauries d'enviar un email dient-li que el móbil t'ha caigut al mar quan navegaves amb el Cayetano Rivera... ja veuras com si t'ha d'escriure, reduirà els missatges a la meitat perquè als caps no els agrada escriure

Andrea. ha dit...

Em sembla, que això dels mòbils a la mar, ho deixaré córrer...
Fa uns mesos ja vaig descobrir per accident que els mòbils no sabien nedar...

I ho d'escriure, em sembla que no funcionarà, deu ser l'excepció...

Per cert: ja podries haver triat algú altre per anar a navegar per favor!!!!!

Sergi ha dit...

O també podries provar d'apagar el mòbil. Com diu en Garbi24, el cap s'emprenyarà, però que t'ho expliqui d'aquí a 30 dies.

Andrea. ha dit...

Xexu: Sí, però tal com estan les coses, que no sabem per qui treballarem el dia 1 de setembre... doncs què vols?? no me la jugo...

Joana ha dit...

Ufff no saps com t'entenc...
Jo, directament, no li agafaria...

Andrea. ha dit...

Joana, sembla que tornem a gaudir de les vacances...beééééééé´!!!!!!!!!!!!!