divendres, 23 de juliol del 2010

Caixes i més caixes...


Si aixeco els ulls de la pantalla i miro al meu voltant veig caixes i més caixes, més enllà una pila de bosses del material més divers, però totes aquestes caixes i bosses contenen un grapat d'il·lusió, una pila de somnis, uns quants somriures i per que no dir-ho algun que altre renec arran del molt que pesen.
Aquestes caixes i bosses poc a poc van obrint-se (unes s'hauran d'esperar més que d'altres)i tot i que encara queden una pila de detalls, com saber quan arribarà el servei del gas, mil dubtes de si ens cabran les coses als mobles que hem escollit, de si la pintura quedarà bé, d'intentar esbrinar com es poden perdre coses en un pis petit, en no saber si una determinada samarreta (o qualsevol altra cosa!!!) està a casa, a casa mons pares, a casa els sogres... tot i això m'encanta viure a casa meva!!! casa nostra!!!

9 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Gaudeix del trasllat...un altre dia el recordaràs com un gran esdeveniment encara que ara faci mandra

Les Coses són com Som ha dit...

uf, jo en faré un en breu i ja em ve mal de cap i mooolta mandra, però vaig empaquetant poc a poc per no estressar-me.
Restringiré les entrades al bloc, m'agradaria que poguessis tenir-hi accés (si vols), i per això necessito alguna adreça de correu, no sé si me la vols facilitar. Gràcies Luthien!!

Andrea. ha dit...

Garbi i tant que en gaudeixo!!!
Instints, any problem....
només un dubte, com és fa això de restringir l'accés al blog, es que m'interessaria...

Anònim ha dit...

Ara és l'època de les il·lusions, quan es pensa i imagina en com anirà tot. I ens auto-convencem que molt bé. Perquè així acaba sent!

rits ha dit...

que xulo!!!!
tranquiil·la i poc a poc. crec que vaig trigar una mica més d'un any en acabar d'obrir totes les caixes

Les Coses són com Som ha dit...

Has d'anar a "configuració" del bloc, a Permisos, i allà afegir les adreces de correu i convidar qui tu vulguis que llegeixin/entrin el teu bloc. Arribarà un correu a aquestes persones que acceptaran (o no) la teva invitació i ja està.
Per això em cal l'adreça de correu, si no la vols publicar aquí, m'ho dius i et deixo el meu correu. Un petó!!

Anònim ha dit...

Serà el trasllat mes especial de la teva vida, sens dubte.
Jo n'he fet 8 en total i (sortosament) sempre els he compartit amb la mateixa persona, però com el primer....
Tot i que sempre he anat a cases millors que el primer pis que varem tenir, el record que en guardo es especial.
I es que va ser “la nostre primera llar”.
I tan sols teníem 22 i 23 anys!.
Que sigueu molt i molt feliços junts!.

arda ha dit...

Serà el trasllat mes especial de la teva vida, sens dubte.
Jo n'he fet 8 en total i (sortosament) sempre els he compartit amb la mateixa persona, però com el primer....
Tot i que sempre he anat a cases millors que el primer pis que varem tenir, el record que en guardo es especial.
I es que va ser “la nostre primera llar”.
I tan sols teníem 22 i 23 anys!.
Que sigueu molt i molt feliços junts!.

Unknown ha dit...

Las ilusiones estan a flor de piel y es normal que vayas un poquito estresada estos días.... tu tranquila todo pasa.
No te preocupes por si las abres pronto o tarde... todo a su tiempo... lo bueno, que lo compartes con una persona especial.

Un beso wapa

Raquel