dimarts, 1 de gener del 2008

Comencem de nou


Ja tenim aquí el 2008!!!!
I com era d'esperar canviar un calendari vell per un de nou no ha esdevingut cap canvi trascendental.
Tot segueix en el mateix lloc que estava, amb l'única diferència potser està en l'agenda, en lloc de la que portava ahir, tota plena de coses, missatges, mil i una anotacions, enganxines o records d'aquest any que ahir finalitzava, ara en tinc una a les mans llampant, vermella i buida, ara tinc una bona estona per donar-li vida, que de ben segur d'aquí un any acabarà igual de rebotida que totes les anteriors.

Primera sorpresa de l'any, estic escoltant l'últim cd del Gerard Quintana, que em vaig auto-regalar fa uns dies, i que encara no havia ni obert, i què voleu que us digui? Continuo preferint aquell esperit un pèl roquer que tenia amb els Sopa de Cabra, i que ara no hi és per enlloc. El que em sorpren es que al final del llibret de cançons, estan les cançons traduïdes al castellà. Realment calia?

Primera obvietat de l'any, el començo amb son, com tots!!!