dimecres, 12 de maig del 2010

De baixa!!!!

Un dia fent el gos pot estar bé, dos també, però quan aquests dies es van acumulant arriba un moment que senzillament me'n canso. Sí ho sé, sóc un cul inquiet!!!
I encara em fa més ràbia que aquests dies siguin forçats, per culpa d'algú que no hi veu tres dalt d'un burro, i que és un perill conduint!!!!
N'estic més que tipa d'anar amb el maleit "collarin" tot el dia, vull poder-me moure amb llibertat.
Les companyes de la feina em deien que em deixés mimar, i ho he fet, de debò. Al cap i a la fí, tinc al meu costat la millor persona del món, atent com ell sol, i al que estimo moltíssim, i que no m'ha deixat fer res de res...
Au, a seguir uns dies més amb la tortura aquesta al coll (qui els va dissenyar, es mereix un premi... (llegir amb ironia)....

6 comentaris:

Arda ha dit...

No em diguis que has tingut un accident!.
No en se res i em sap molt de greu. Espero i desitjo que hagi estat mes un ensurt que un mal físic important.
Ostres. Ha d'haver estat una mica fotut per tenir de portar "collarin".
Et trucaré i m'expliques com estas.
Fins llavors, rep una abraçada virtual molt i molt forta.
Deixat cuidar!.

Eulàlia ha dit...

ei, pff quina putada lu del collarin.. en fi.. que et recuperis aviat!
;)

Garbí24 ha dit...

Millorat i no moguis gaire el caparró.......ah!! i aprofita't del que et cuida...;)

Les Coses són com Som ha dit...

Vas tenir un accident? òstia, cuida't molt!!!
Sobretot si són les cervicals, és una de les zones que requereix molt bona recuperació, sobretot per no ressentir-se'n quan ens fem grans.
Deu ser un rollo no? em sap greu. REcupera't molt aviat!!!

Jordi ha dit...

Ostres, que et recuperis aviat i espero que no sigui res!

I si llegeixes llibres, blocs, surts a passejar... jo que sé! Jo tampoc m'hi sabria estar a casa sense fer res!

Agnès Setrill. ha dit...

Ostres noia! Doncs tingues molta paciència, encara que sentis molta ràbia, que és el teu cos, i la teva salut. Ànims!